Subject: FW: Meediapäring: valesti parkivate autode fotod sotsiaalmeedias
From: "press - AKI" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 17:00:40 +0300

From: Kadri Sildmets <[email-masked]>
Sent: Friday, August 29, 2025 8:56 AM
To: press - AKI <[email-masked]>
Subject: Meediapäring: valesti parkivate autode fotod sotsiaalmeedias

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile Delfi Ärilehest. Sotsiaalmeedias jagatakse tihti fotosid
valesti parkijatest ja soovin küsida andmekaitse inspektsiooni
kommentaari. Kas see on okei? Kas auto numbrimärk on piisavalt delikaatne,
et seda ei tohiks avalikult jagada? Teoorias saab selle järgi ju ka leida,
kes on auto omanik. Mida tuleks üldse arvestada, kui jagada
sotsiaalmeedias fotosid, mis tehtud avalikus kohas?

Oleksin tänulik, kui jõuate vastata esmaspäeva lõunaks.

Lugupidamisega

Kadri Sildmets

Kasuliku ja Õiguse rubriikide juht

Delfi Ärileht

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151
Tel.: +372 5559 5705
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.delfi.ee/> Delfi |  <https://arileht.delfi.ee/> Ärileht